הזמיני היום פאה מדהימה משלך!

03-562-5115

חיפוש

פאות Y&B

מוצרי הדגל בסלון של יהודית ברגמן הינן הפאות עבודת יד המיוצרות בבית הייצור של המותג Y&B.

בית הייצור של B&Y מנוהל על ידי בילה ברגמן – יצרנית פאות אמנית מקצוענית שמאחוריה ניסיון עשיר ורב שנים בייצור ותפירת פאות קאסטם ברמת פרמיום למותגים מובילים, בילה מומחית בכל מה שקשור לתהליכי הייצור של הפאה – בניית סקין, תכנון גזרה ומבנה, עבודת יד בשילוב ציוד חדיש לתוצאה מדויקת – שילוב של ידע עצום והתנסות בכל סוגי השיער וסגנונות הפאה המבוקשים.

בילה ברגמן חברה ליהודית בהקמת עסק משותף לייצור ובניית פאות יוקרה בהתאמה אישית, מתוך רצון לתת מענה מושלם ללקוחות הסלון הכולל את כל חבילת השירות מבחירת השיער ועד לעיצוב הפאה המושלמת והמדויקת ללקוחה – כאשר התאמת הפאה ללקוחה מתחילה משלב בחירת השיער ובניית הפאה לייצור בהתאמה אישית עוד לפני שלב העיצוב על הראש בשיטת YBN  – זהו מתכון מנצח לפאה אלופה שקוצרת מחמאות.

חומר הגלם המשובח הינו שיער ברזילאי איכותי מעולה היקר בשוק, ללא תוספים כימיקליים לשיפור המראה. השיער נבחר בקפידה על ידי יהודית ובילה בעצמן לאחר בדיקת כל הפרמטרים ו100% שביעות רצון.

יהודית ובילה בוחרות עבור הלקוחה את השיער מהמבחר בהתאם לפאה הרצויה על פי פרמטרים של עובי, פיגמנט, מרקם וצבע. השיער עובר תהליך ניקוי וסינון בבית הייצור על מנת לקבל שיער חלק ונקי המוכן לעבודה.

לאחר מכן מתוכננים מבנה הפאה, סגנונה והעיצוב הסופי שלה בדרך לתפירת הפאה עצמה בבית הייצור בהתאם להנחיות של יהודית.

הייצור ברמת ביצוע גבוהה וגימורים מלוטשים על ידי תופרות מנוסות ומוכשרות.

כאשר הפאה מוכנה ובנויה מוזמנת הלקוחה לפגישת התאמה, מדידות ועיצוב על הראש. לאחר פגישה זו יוצאת הלקוחה מהסלון כשבידה פאת חלומות מדהימה ההולמת את כל שאיפותיה.

גם בהמשך הדרך תקבל הלקוחה שירות סרוקים ושדרוגים מושלם עבור הפאה החדשה ותיהנה מפאה איכותית במראה רענן וחדש לאורך שנים יפות של שימוש ושמירה על מראה מושלם.

דילוג לתוכן